OLiS: Koncert dźwignią handlu

Koncert Leonarda Cohena, jaki odbył się 19 lipca w Łodzi, okazał się doskonałą reklamą dla wydanego w lutym ubiegłego roku albumu „Old Ideas”. Materiał po prawie półtora roku powrócił na szczyt zestawienia najchętniej kupowanych płyt w Polsce.

Leonard Cohen (foto: lastfm.pl)

Ostatni (i jedyny!) raz płyta „Old Ideas” plasowała się na pierwszym miejscu OLiS-u w drugim tygodniu od swojej premiery, czyli w lutym 2012 roku. Przyjazd do Polski i występ w łódzkiej Atlas Arenie bardzo korzystnie wpłynął na sprzedaż krążka, będąc kolejnym potwierdzeniem tezy mówiącej, że koncerty nakręcają rynek fonograficzny (zresztą nie tylko nad Wisłą). Tuż za Kanadyjczykiem, podobnie jak tydzień temu, na drugiej lokacie zameldował się Dawid Podsiadło z płytą „Comfort and Happiness”. Trzecie miejsce dla muzyki z filmu „Violetta”.

W zestawieniu za okres 15-21.2013 r. znalazły się także następujące nowości: Robin Thicke „Blurred Lines” (20.), Cesaria Evorya „Cabo Verde” (44.), Passenger „All The Little Lights” (49.) oraz Pet Shop Boys „Electric” (50.).

Aktualne notowanie OLiS dostępne jest pod tym linkiem. (MAK)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.