„Nadszedł czas na kuchenne rewolucje” – napisali na swoim facebookowym profilu Spajku i Dziunek i zaprezentowali singiel zapowiadający epkę „Technologia Żywienia”.

Spajku/Dziunek to duet tarnowskich aktywistów hip-hopowych. Pomimo różnicy wieku i stażu w rap grze, ich ścieżki połączyły się dzięki wspólnej pasji, jaką jest muzyka. Spajku – nastoletni raper pochodzący z Zachodniego Przedmieścia Tarnowa. Swoją przygodę z rapem rozpoczął pod koniec 2005 roku. Dziunek, którego większość czytelników AxunArts kojarzyć może z zespołu Mango Collective, obecny jest na scenie mniej więcej od 2001 roku. W czasie tym, oprócz ponad pięćdziesięciu występów koncertowych, współpracował m.in. z popularnym zespołem rockowym Totentanz, z którym nagrał utwór „Dzień na sprzedaż”. Piosenka trafiła na trzeci studyjny album grupy zatytułowany „Inni”.

Spajku/Dziunek (foto: facebook.com/spajkudziunek)

Na epce „Technologia Żywienia” znajdzie się w sumie siedem utworów, w których gościnnie udzielili się m.in. Joanna Dolata i didżej Kołel, którzy brali udział w tworzeniu numeru singlowego, jakim jest „Miszcz Gastronomii”.

„Pół szklanki zabaw z dźwiękiem, garść eksperymentów muzycznych i szczypta pozytywnej energii. Panie i Panowie, oto i on – Miszcz.” Utwór do sprawdzenia poniżej. AxunArts objęło singiel patronatem. (MAK)

Jedna odpowiedź do „Patronat: Spajku/Dziunek „Miszcz Gastronomii” (singiel)”

  1. „nienawisc do fastfoodow…” – hahaha jaki wers. propsuje za to!

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

Autor

moje życie w obrazkach

ostatnio popularne