VNM i B.R.O, czyli dwaj krajowi przedstawiciele newschoolowego podejścia do rymowania, zaprezentowali słuchaczom swoje nowe płyty. Utwory z „ProPejn” (płyta pod patronatem AxunArts!) i „MemoryLine” umieszczone zostały w sieci, gdzie legalnie i za darmo można się z nimi zapoznać.
VNM (foto: materiały prasowe)
Fani VNM-a na nowy krążek swojego idola czekali prawie dwa lata. Poprzednia płyta urodzonego w Elblągu rapera, „Etenszyn: Drimz Kamyn Tru” (sprawdź recenzję), ukazała się w lutym 2012 roku i dzięki dobremu przyjęciu przez słuchaczy dotarła na 7. miejsce listy najchętniej kupowanych płyt w Polsce. „ProPejn”, bo taki tytuł nosi trzeci solowy album Tomka Lewandowskiego, wydany został – podobnie jak dwa poprzednie – w wytwórni Prosto Label. Znajdziemy na nim trzynaście premierowych utworów, w których gospodarza wspierają Flojd, Kamila Bagnowska oraz Tomson z grupy Afromental. Od strony muzycznej całość „ogarnął” SoDrumatic.
Płyta przed premierą promowana była trzema utworami: „Hajs się zgadza”, „Szempejn papyn” oraz „Obiecaj mi”, do którego zrealizowany został również wideoklip.
– Zamiast pisać o mojej płycie, wolę poczekać na moment, w którym sami wrzucicie ją na słuchawki, przesłuchacie od początku do końca i podzielicie się ze mną wrażeniami – zdradził kilka tygodni temu VNM. Płyta w wersji standardowej trafiła dzisiaj na sklepowe półki. Wcześniej, za pośrednictwem sklepu Prosto, nabyć można było „ProPejn” z dodatkową książeczkę zawierającą teksty z albumu (w oryginalnej formie, ukazującej sposób pisania VNM-a) oraz ilustracje Bartłomieja Kotera.
Poniżej legalny i darmowy odsłuch płyty „ProPejn”. AxunArts jest jednym z patronów medialnych krążka.
Po niespełna roku od premiery debiutanckiej legalnej płyty “High School” (sprawdź recenzję), z nowym materiałem powrócił również B.R.O. Przedstawiciel młodej fali krajowego rapu zapowiedział, że „MemoryLine” to zdecydowanie najbardziej dopracowany i przełomowy projekt w jego karierze, a sama płyta jest dowodem na lepsze flow, nowe pomysły oraz ciekawsze brzmienie.
B.R.O (foto: materiały prasowe)
Płytę „MemoryLine” od połowy listopada promuje teledysk zrealizowany do utworu „Ściany mają uszy”. – Sam kawałek opowiada o “rentgenie” społeczeństwa, jaki w dzisiejszych czasach odbywa się poprzez social media oraz wiele innych środków dotarcia – mówi o teledysku i samym utworze B.R.O. Na płycie znalazło się w sumie dwanaście numerów. (MAK/materiały prasowe)





Dodaj komentarz