Firma fonograficzna Sony Music Polska wystosowała do portali i stron internetowych, które publikują na swoich łamach teledyski promujące projekty muzyczne artystów z nią związanych, informację o nowych zasadach udostępniania klipów wideo. Nowe postanowienia włodarzy firmy Sony Music to, mówiąc kolokwialnie, strzał we własne kolano.

Przy okazji otrzymania drogą mailową pliku z nowym teledyskiem Kasi Cerekwickiej do utworu „Wszystko czego chcę od Ciebie” (nie publikowałem go na łamach AxunArts ze względu na żenujący poziom piosenki), pani będąca niejako łączniczką pomiędzy firmą Sony Music a mną, dołączyła do wiadomości taką oto adnotację:

W związku z nowymi postanowieniami managementu SONY MUSIC dot. udostępniania teledysków portalom internetowym uprzejmie informuję, iż okres emisji teledysków SONY MUSIC nie może przekroczyć miesiąca od momentu jego publikacji. Po wspomnianym miesiącu klip powinien zostać usunięty z Waszych portali. Dziękuję.

Cóż, jak widać firma Sony Music nie wie, że od dawna to właśnie Internet (a co za tym idzie portale i strony o tematyce muzycznej) jest główną płaszczyzną promocyjną dla wszelkiej mazi artystów – od Królowej Popu Madonny, po niezależnych twórców z Polski, typu Eskaubei (wybór rzeszowskiego rapera zupełnie przypadkowy – akurat słucham jego kawałków). Telewizje muzyczne, typu MTV i Viva, już dawno przestały pełnić swoją rolę. Gdzie więc, jak nie na portalach internetowych, muzycy będą promować swoją twórczość? Czyżby firma Sony Music uważała (ba! była tak pewna siebie), że miesięczna emisja teledysku wystarczy? Może i tak, ale co z tymi, którzy chcieliby obejrzeć sobie klip po miesiącu i jednym dniu od jego publikacji?

Firma Sony Music oficjalnie dostaje od blogu AxunArts minusa i jest nominowana do opuszczenie Domu Wielkiego Brata.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

Autor

moje życie w obrazkach

ostatnio popularne