Czy kiedy oglądacie w telewizji lub Internecie klipy, zastanawiacie się ile wydano na ich realizację? Tak? A chcielibyście wiedzieć, ile tak naprawdę wydano na stworzenie najdroższych teledysków ostatnich kilku miesięcy?
Okazało się, że najwięcej, bo aż 236 tys. dolarów, na klip wydała wytwórnia Jive. Aż tyle pieniędzy pochłonęło zrealizowanie czterech minut do piosenki „Womanizer” Britney Spears. Za „księżniczką popu” znalazły się takie nazwiska jak Madonna, Lady GaGa i Lil Wayne. Poniżej pierwsza dziesiątka najdroższych teledysków ostatnich kilku miesięcy.
Kadry z klipu „Womanizer”.
1. „Womanizer” Britney Spears (236 tys. dolarów)
2. „4 Minutes” Madonna feat. Justin Timberlake & Timbaland (197 tys. dolarów)
3. „Feedback” Janet Jackson (186 tys. dolarów)
4. „When I Grow Up” The Pussycat Dolls (167 tys. dolarów)
5. „WOW” Kylie Minogue (152 tys. dolarów)
6. „Poker Face” Lady GaGa (149 tys. dolarów)
7. „Human” The Killers (124 tys. dolarów)
8. „Damaged” Danity Kane (119 tys. dolarów)
9. „Lollipop” Lil Wayne (117 tys. dolarów)
10. „The Fear” Lily Allen (108 tys. dolarów)




Dodaj komentarz