Cztery największe wytwórnie nagraniowe na świecie (Sony BMG, EMI, Warner Music oraz Universal Music Group) rozważają uruchomienie własnego internetowego serwisu wideo.

Przedstawiciele wytwórni uważają, że stworzenie takiego serwisu byłoby dla nich dużo lepszym i bardziej dochodowym rozwiązaniem niż udostępnianie materiałów np. poprzez YouTube.

Wytwórnie myślą o stworzeniu spółki joint venture podobnej do coraz bardziej popularnego Hulu, który uruchomiły wspólnie koncerny medialne News Corp. i NBC Universal. Firmy muzyczne nie są zadowolone z dochodów jakie otrzymują w ramach umów licencyjnych z należącym do Google serwisem, a ostatnio po fiasku rozmów na temat zwiększenia stawek, usunięcia swoich treści zażądał Warner.

Źródło: onet.pl

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

Autor

moje życie w obrazkach

ostatnio popularne